Telefoonnummer: 010-2866899

 

  • Allround moderne tandartspraktijk 
  • Voor het hele gezin toegankelijk
  • Vriendelijk personeel
  • Geen wachtlijsten

Direct inschrijven

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier (te vinden via onze praktijkwebsite of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Is uw klacht na bovenstaande acties niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Centrale Klachtencommissie van de praktijk

Contact

Tandzorg Rotterdam Delfshaven
Aelbrechtskade 202
3023 JM  Rotterdam

Tel: 010-2866899
E-mail: info@tandzorgdelfshaven.nl
Inschrijven praktijk

Spoednummer: 010-4552155

Openingstijden
Maandag:
8:00 - 16:30
Dinsdag:
8:00 - 16:30
Woensdag:
8:00 - 16:30
Donderdag:
8:00 - 16:30
Vrijdag:
8:00 - 17:00
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten

Telefonische beschikbaarheid

ma. t/m do. van 08.00 tot 16.30 uur 
vr. van 08.00 tot 16.30 uur

Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2019, Tandzorg Rotterdam Delfshaven | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd november 2019